Funkční právo pro e-shopy

Funkční právo pro digitální obsah (digitální produkty a služby)

  • návody
  • vzorové dokumenty ke stažení, s komentářem
  • praktické příklady a tipy
  • odpovědi na Vaše otázky (nejméně jednou týdně)
  • další on-line právní podpora na uzavřených webových stránkách (2 samostatné členské sekce)

Pro e-shopy prodávající spotřebitelům

  • Hledáte vzory obchodních podmínek podle legislativy účinné od 6.1.2023, které jednoduše upravíte a dáte na web?
  • Potřebujete lidsky vysvětlit, co všechno máte podle nových pravidel změnit ve Vašem e-shopu?
  • Nejste si jistí, jak je to nově se slevami na zboží?
  • Máte otázky k nové legislativě a marně k nim googlíte odpovědi?

Mám pro Vás okamžitě dostupné a funkční řešení. 

Klikněte na tlačítko a otevře se Vám stránka s podrobnějšími informacemi.

Pro digitální obsah (e-booky, on-line kurzy, členské sekce...)

  • Slyšeli jste, že pro prodej e-booků, on-line kurzů a dalšího digitálního obsahu musíte mít od 6.1.2023 úplně nový typ smlouvy a nové obchodní podmínky?
  • Nejste si jistí, jak je to nově s odstoupením od smlouvy, když spotřebiteli zpřístupníte objednaný digitální obsah?
  • Hledáte vzory obchodních podmínek a dalších textů povinných podle nové legislativy?
  • Ulehčilo by Vám mít k dispozici on-line právní podporu v podobě návodů, webinářů s odpověďmi na Vaše otázky?

Mám pro Vás okamžitě dostupné a funkční řešení. 

Klikněte na tlačítko a otevře se Vám stránka s podrobnějšími informacemi.

Co to znamená pro Vaše podnikání? 

  • změnu obchodních podmínek
    u e-shopu půjde řešit i úpravou dosavadních, u digitálního obsahu raději začít úplně znovu, novým textem.
  • úprava textů v e-mailech
    protože spotřebiteli musíte zaslat potvrzení o uzavření smlouvy i text obchodních podmínek, pokud je už nyní nedáváte do přílohy e-mailu
  • změnu ve vyřizování reklamací
    tj. upravit reklamační řád i dokumentaci, nastavit nově procesy, lhůty a znát nové nároky spotřebitelů
  • rozhodnout se, jestli budete poskytovat záruku
    tedy tam, kde to už za Vás nerozhodl výrobce nebo dodavatel; jinak nově odpovídáte jen za vady, které má zboží v okamžiku jeho převzetí spotřebitelem
  • změnu textů i tlačítek na webu
    budete totiž muset přidat některé nově povinné informace a na objednávací tlačítko dát text ve smyslu "objednávka zavazující k platbě"
  • regulaci poskytování slev
    především pokud jde o jejich komunikaci směrem ke spotřebitelské veřejnosti
  • nová pravidla pro spotřebitelské reference
    a zejména rozhodnutí, zda a jak je ověřovat
  • a řadu dalších změn
    stejně jako ty předchozí se některé týkají jen e-shopů anebo digitálního obsahu a některé se uplatní v obou případech)

Navíc to nebude podpora jen jednorázová. Dostanete k dispozici online členskou sekci na mých webových stránkách, kde budete mít na 30 dní nebo 180 dní, podle Vámi zvolené varianty:

  • potřebné vzory, návody a srozumitelná vysvětlení všech změn (podrobnější časový harmonogram viz níže)
  • právní poradnu - průběžně budete mít možnost se ptát a 2x měsíčně Vám nahraju video s odpověďmi
  • praktické příklady, jak řešit situace typu vyřízení reklamace nebo odstoupení od smlouvy
  • vše stále průběžně aktualizované dle platné právní úpravy, soudních rozhodnutí a s přihlédnutím ke stanoviskům příslušných dozorujících orgánů
  • testy a workshopy, kde si budete moct ověřit, jak konkrétním záležitostem rozumíte a jak řešit konkrétní situace
  • "taháky" a infografiku k reklamacím, odstupováním od smlouvy, nárokům zákazníků apod.

 

Pokud potřebujete ještě víc informací, napište mi na ak@bakesova.cz. Pokud Vám info stačí a právní podpora v této podobě pro Vás bude přínosná, můžete rovnou objednat. Stačí vyplnit objednávkový formulář:

Objednávkový formulář: