Funkční právo pro e-shopy
Funkční právo pro digitální obsah (digitální produkty a služby)
- návody
- vzorové dokumenty ke stažení, s komentářem
- praktické příklady a tipy
- odpovědi na Vaše otázky (nejméně jednou týdně)
- další on-line právní podpora na uzavřených webových stránkách (2 samostatné členské sekce)
Pro e-shopy prodávající spotřebitelům
- Hledáte vzory obchodních podmínek podle legislativy účinné od 6.1.2023, které jednoduše upravíte a dáte na web?
- Potřebujete lidsky vysvětlit, co všechno máte podle nových pravidel změnit ve Vašem e-shopu?
- Nejste si jistí, jak je to nově se slevami na zboží?
- Máte otázky k nové legislativě a marně k nim googlíte odpovědi?
Mám pro Vás okamžitě dostupné a funkční řešení.
Klikněte na tlačítko a otevře se Vám stránka s podrobnějšími informacemi.
Pro digitální obsah (e-booky, on-line kurzy, členské sekce...)
- Slyšeli jste, že pro prodej e-booků, on-line kurzů a dalšího digitálního obsahu musíte mít od 6.1.2023 úplně nový typ smlouvy a nové obchodní podmínky?
- Nejste si jistí, jak je to nově s odstoupením od smlouvy, když spotřebiteli zpřístupníte objednaný digitální obsah?
- Hledáte vzory obchodních podmínek a dalších textů povinných podle nové legislativy?
- Ulehčilo by Vám mít k dispozici on-line právní podporu v podobě návodů, webinářů s odpověďmi na Vaše otázky?
Mám pro Vás okamžitě dostupné a funkční řešení.
Klikněte na tlačítko a otevře se Vám stránka s podrobnějšími informacemi.
Co to znamená pro Vaše podnikání?
- změnu obchodních podmíneku e-shopu půjde řešit i úpravou dosavadních, u digitálního obsahu raději začít úplně znovu, novým textem.
- úprava textů v e-mailechprotože spotřebiteli musíte zaslat potvrzení o uzavření smlouvy i text obchodních podmínek, pokud je už nyní nedáváte do přílohy e-mailu
- změnu ve vyřizování reklamacítj. upravit reklamační řád i dokumentaci, nastavit nově procesy, lhůty a znát nové nároky spotřebitelů
- rozhodnout se, jestli budete poskytovat zárukutedy tam, kde to už za Vás nerozhodl výrobce nebo dodavatel; jinak nově odpovídáte jen za vady, které má zboží v okamžiku jeho převzetí spotřebitelem
- změnu textů i tlačítek na webubudete totiž muset přidat některé nově povinné informace a na objednávací tlačítko dát text ve smyslu "objednávka zavazující k platbě"
- regulaci poskytování slevpředevším pokud jde o jejich komunikaci směrem ke spotřebitelské veřejnosti
- nová pravidla pro spotřebitelské referencea zejména rozhodnutí, zda a jak je ověřovat
- a řadu dalších změnstejně jako ty předchozí se některé týkají jen e-shopů anebo digitálního obsahu a některé se uplatní v obou případech)
Navíc to nebude podpora jen jednorázová. Dostanete k dispozici online členskou sekci na mých webových stránkách, kde budete mít na 30 dní nebo 180 dní, podle Vámi zvolené varianty:
- potřebné vzory, návody a srozumitelná vysvětlení všech změn (podrobnější časový harmonogram viz níže)
- právní poradnu - průběžně budete mít možnost se ptát a 2x měsíčně Vám nahraju video s odpověďmi
- praktické příklady, jak řešit situace typu vyřízení reklamace nebo odstoupení od smlouvy
- vše stále průběžně aktualizované dle platné právní úpravy, soudních rozhodnutí a s přihlédnutím ke stanoviskům příslušných dozorujících orgánů
- testy a workshopy, kde si budete moct ověřit, jak konkrétním záležitostem rozumíte a jak řešit konkrétní situace
- "taháky" a infografiku k reklamacím, odstupováním od smlouvy, nárokům zákazníků apod.
Pokud potřebujete ještě víc informací, napište mi na ak@bakesova.cz. Pokud Vám info stačí a právní podpora v této podobě pro Vás bude přínosná, můžete rovnou objednat. Stačí vyplnit objednávkový formulář:
Objednávkový formulář: