NASTAVENÍ A UPGRADE

PRÁVNÍHO SYSTÉMU

PRO VAŠE PODNIKÁNÍ

O tom, že špatně uzavřená smlouva, přehlédnutí smluvní pokuty v obchodních podmínkách, podcenění ochrany know how nebo špatné nastavení vztahu se společníkem může zničit celé podnikání, není pochyb. Pokud je podnikatel OSVČ, může mít taková chyba fatální dopad i na jeho osobní majetek, rodinu.

Nikdy nedokážete eliminovat všechna rizika. Můžete je ovšem výrazně snížit. Jak na to? Stačí 5 kroků:

  1. Znát rizika.
  2. Znát varianty, jak rizika snížit. A jak maximalizovat benefity.
  3. Vybrat z variant nejvhodnější a sestavit právní strategii.
  4. Uvést do praxe - sepsat potřebné dokumenty, uzavřít dodatky ke smlouvám nebo smlouvy nové, upravit texty na webu a sociálních sítích, vhodně změny komunikovat. 
  5. Vše udržovat s pomocí jednoduchého systému. Abyste věděli, co kde najdete, co aktuálně platí a jak postupovat při řešení konkrétních (právních) situací..

Můžete to zvládnout sami anebo si nechat vše potřebné nastavit na míru ode mě. 

 

nastavení a/nebo upgrade na míru

Zahrnuje:

  • PRŮBĚŽNÉ KONZULTACE
    Seznámení s vaším podnikáním, procesy, typy právní dokumentace, zjištění a nastavení cílů právního systému, vysvětlení možných variant, výběr nejvhodnějšího systému.
  • PODROBNÉ SEZNÁMENÍ SE S VAŠÍM PODNIKÁNÍM I VAŠÍM "PROČ"
    Forma podnikání, nastavení partnerských vztahů, dokumentace, smlouvy, vztahy s klienty, texty na webu, reklama, marketing, ochrana know how.
  • NALEZENÍ RIZIK A MÍST, KDE SE PŘIPRAVUJETE O BENEFITY
  • NÁVRH KONKRÉTNÍ PRÁVNÍ STRATEGIE A INTERNÍHO PRÁVNÍHO SYSTÉMU
  • PŘÍPRAVA DOKUMENTŮ
    Dostanete ode mě dokumenty zpracované na míru, případně (dle dohody) vzorové dokumenty a šablony.
  • NÁVOD K UŽÍVÁNÍ SYSTÉMU A JEHO JEDNOTLIVÝCH PRVKŮ
    V podobě videí, audiosouborů a(nebo textů. Podle toho, jaká forma vám bude nejvíc vyhovovat. Prakticky a minimalisticky, ať netrávíte právem víc času, než je nutné.

Cena:

Od 20.000 Kč. Záleží na konkrétním zadání a množství dokumentace. Cenovou nabídku ode mě obdržíte poté, co si na úvodní 30minutové konzultaci zdarma upřesníme zadání. Až poté se budete rozhodovat o spolupráci. A platíte vždy až poté, kdy zpracované zadání (nebo jeho dohodnutou část) obdržíte.

Nemusíme vyřešit vše najednou. Můžeme se dohodnout na etapách. Podle vašich časových i finančních možností. Můžeme začít nastavením právního systému v pracovněprávních vztazích nebo třeba řešením reklamací.

Jak to bude probíhat?

Nejprve mě kontaktujte na ak@bakesova.cz a domluvíme si úvodní konzultaci zdarma. Počítejte s cca 30 minutami.

Poté obdržíte moji cenovou i časovou nabídku. Pokud ji odsouhlasíte, spolupráce může začít. Dle domluveného harmonogramu. Spolupráci můžete kdykoli, i bez uvedení důvodu ukončit. Uhradíte tu část, kterou jsem pro vás do té doby zpracovala a předala vám ji.

Celá spolupráce může probíhat on-line. Prostřednictvím e-mailu, telefonátů a on-line konzultací (přes ZOOM nebo jinou platformu, kterou si zvolíte). Můžeme se i potkat osobně - reálné to je, pokud se potkáme v Praze, v Ústí nad Labem, Kladně anebo někde cestou mezi těmito lokalitami. Vzdálenější lokality nevylučuji, ale počítejte s o něco vyššími náklady.